czwartek, 20 czerwca 2013

Mądrość..

       "Mądrość wywyższa swych synów
        i ma pieczę nad tymi, którzy jej szukają.
       Kto ją miłuje, miłuje życie,
       a kto dla niej rano wstaje,
       będzie napełniony weselem.
       Kto ją posiądzie, odziedziczy chwałę,
       a gdzie ona wejdzie, tam Pan błogosławi."
                                                    Syr 4,11-13



Wpisy zawsze robię z prawdziwą przyjemnością, ale przyznaję, że nad tym nieco się natrudziłam. Z końcowego efektu jestem nawet zadowolona :)

Miałam niewielkie problemy techniczne z aparatem, ale teraz kryzys raczej zażegnany - wkrótce pokażę Wam co w między czasie przygotowałam :) Trochę cierpię na niedobór weny, do tego te gorąco mnie dobija (nogi spuchnięte, wszystko leci z rąk). Ale korzystam jak mogę i eksploruję nowe miasto:


Dziękuję za odwiedziny - zwłaszcza Sylwii-eR za jej pełne nadziei pukanie :)Życzę wszystkiego dobrego :)
Ściskam,
xoxox frutti

9 komentarzy:

  1. Całuski- miło widzieć Twoją pracę-śliczne tło, jak i Ciebie-pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpis jest niesamowity, a Ty wyglądasz na zdjęciu ślicznie. Dużo weny życzę ! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niestety w te upały to różnie z weną bywa :P

      Usuń
  3. Ale cudowna strona! A gdzie Ty się teraz podziewasz? Już nie Białystok? Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od listopada zeszłego roku mieszkam w Warszawie :) Ale w Białymstoku bywam prawie w każdy weekend :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny wpis :D
    Ale to sukienka mnie najbardziej zauroczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe tło i witaj w stolicy frutti!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, co napisać. Tak mi jakoś lepiej po przeczytaniu tego wpisu, Twoje zdjęcie takie optymistyczne - może to właśnie dlatego? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti