niedziela, 28 kwietnia 2013

Ulubiona książka

To był chyba najszybszy artdżurnalowy wpis jaki udało mi się kiedykolwiek stworzyć. Sklecenie całości zajęło mi chyba niecałe 10 minut nie licząc schnięcia farb. Warto wspomnieć, że powstał on przy okazji robienia czego innego (później pokarzę:) - zwyczajnie zostało mi jeszcze trochę energii, czasu i rozbabranych farb, więc postanowiłam zapełnić kolejną stronę swojego kajeciku. 


Cytat pochodzi z Pisma Świętego z listu do Filipian 4,13. Ponieważ mój wpis zawiera fragment książki, do której zaglądam zdecydowanie najchętniej i najczęściej, wysyłam go na wyzwanie do Scrapujących Polek.


Dziękuję za odwiedziny i wszystkie przemiłe słowa, jakie tu zostawiacie. 
Pozdrawiam, i życzę dobrego wieczoru.
xoxo frutti

4 komentarze:

  1. Thank you for your visit on my blog!:) I discovered yours and I like very much what you make!! God bless you! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalala, ale ekstra! :D takie tworzenie na luzie jest najlepsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje plameczki- ładnie współgrają : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta strona!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti