sobota, 6 kwietnia 2013

Mapkomania

Witajcie Kochani!
Zapewne każdy już wie, że z okazji swoich pierwszych urodzin blog wyzwaniowy ScrapMap zorganizował świetną zabawę. Zadaniem uczestników jest stworzenie kartki lub layout-u według jakiejkolwiek mapki opublikowanej na blogu. Osobiście jestem wielką fanką wszelkich mapek, także z miłą chęcią zabrałam się za własną interpretację. Podczas mojej nieobecności w scrapbookingowym półświatku żal mi było tych wszystkich wyzwań, które przeszły mi koło nosa, także tym bardziej ucieszyłam się, że mogę tak bezkarnie wrócić do zaległych mapek. 




Dziękuję za odwiedziny. Zapraszam jeszcze dziś na moją interpretację kolejnej mapki.
Ściskam xoxo
frutti

6 komentarzy:

  1. Ciao Frutti...
    Hai realizzato una card meravigliosa e molto particolare nel suo genere...timbri e colori sono meravigliosi e tu sei BRAVISSIMA...
    un bacione Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grazie Ada, I tuoi commenti sono sempre lusinghieri!

      Usuń
  2. Super !! Świetne papiery, super stempelek i to zielone w tle wygląda fantastycznie na tle szarego. Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  3. Frutti ale zaszalałaś!
    Szczenę z podłogi zbieram:)
    To połączenie kolorów daje takiego optymistycznego kopa,że to masakra jest po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. GENIALNIE! Taka mediowa kartka, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna interpretacja ot i wyszła piękna praca: )

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti