wtorek, 23 kwietnia 2013

Czas

Dziś chciałabym pokazać Wam kolejny artdżurnalowy wpis wykonany tak po prostu bez okazji. Tekst pochodzi z piosenki Stonesów Time waits for no one


Okazuje się jednak, że moja praca spełnia wytyczne kwietniowego wyzwania pt. Kwieciście na blogu firmowym Galerii Rae, tak więc tam ją wysyłam :) Zgodnie z wytycznymi w pracy należy umieścić co najmniej 6 kwiatów w co najmniej 2 rodzajach. W mojej pracy 5 kwiatów widać od razu, natomiast 3 pozostałe ukryły się w tle, ponieważ są wycięte z mleczno-przeźroczystego papieru; widać je lepiej po powiększeniu zdjęcia.
-----
Ponadto, chciałabym jeszcze wspomnieć, że moje ostatnie kartki (dokładnie to ta i ta) zajęły III  miejsce w konkursie organizowanym przez Scrap Map. 


Nagrodę niespodziankę ufundowała firma wycinanka.net - przyszła wczoraj, jeszcze ciepła :)


Jednak największą niespodzianką była słodka kartka z ciepłymi słowami od DT, którą znalazłam w paczce z nagrodą :)
Serdecznie dziękuję wszystkim dziewczynom z mapkowego DT za wyróżnienie oraz sponsorowi za nagrodę :) Jest mi niezmiernie miło, tym bardziej, że myślałam, że po tak długiej przerwie całkowicie wyszłam z wprawy. 
Pozdrawiam wszystkich zaglądających,
frutti

3 komentarze:

  1. Ciao carissima Frutti...
    il tuo LO e' meraviglioso come tutti i lavori che fai e il tuo scrap e' molto particolare, diverso da quello che si vede di solito...i tuoi lavori hanno il quid in piu'...sei bravissima...
    un abbraccio e un bacio Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna strona - rozbielone tło nadaje jej lekko nierealnego klimatu, za to kwiatki są jak najbardziej realne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti