sobota, 16 marca 2013

Wracam :)

Witam Was moi mili bardzo serdecznie po niebywale dłuuuuugiej przerwie. 
Na wstępie bardzo Wam dziękuję za pozostawianie mi wielu ciepłych komentarzy pod postem informującym o moim "chwilowym" wycofaniu się ze scrapowania, były one dla mnie naprawdę ważne. W miarę możliwości zaglądałam też na Wasze blogi by podziwiać Wasze cudne prace i nie tracić całkowicie z Wami kontaktu. 
Mój poprzedni post ze scrapową pracą opublikowałam równiutko sześć miesięcy temu. W ciągu tego czasu wiele się wydarzyło - dwa razy zmieniłam pracę, dwa razy się przeprowadziłam, w tym raz do innego miasta. Oczywiście było też wiele innych spraw po drodze, które doszczętnie absorbowały mój czas i energię, ale nie będę Was tym zanudzać. Myślę, że już więcej przerw w bloggowaniu nie będzie, chociaż kto wie co jeszcze wymyślę? 
Startuję z pracą przygotowaną na kartkowe wyzwanie Scrapujących Polek pt. Paski, kratki i kropki. Szału nie ma, ale nie ma co się dziwić - po takiej przerwie to już ręce nie te :P 



-----------
18-03-2013
Kartka na wyzwanie się nie zakwalifikowała, ponieważ napis został wydrukowany na czystej kartce pozbawionej pasków, kratek bądź kropek. No cóż, nie każdy potrafi czytać ze zrozumieniem :P
-----------
Podczas przerwy zrobiłam kilka artdżurnalowych wpisów, także zaglądajcie do mnie - niebawem je pokarzę :)
Ściskam xoxox
frutti

12 komentarzy:

  1. Ciaooooooooooooooooooooooooooo Frutti...
    Ben tornata...sono felicissima di ammirare ancora una volta i tuoi capolavori...verro' a trovarti sempre...
    baci baci Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ze juz wrocilas :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim bardzo się cieszę,że jesteś- wiem jak trudno wrócić-mogę coś o tym powiedzieć..
    Kartka nietypowa i przez to bardzo ciekawa : ) Mocno ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. och jak się cieszę :))). Witam serdecznie !!! Kartka pięknie wystempelkowana i wychlapana. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. jest rewelacyjna!!! ja nie wiedziałam, że można też chlapać i doodlować w kartkach i że TO TAK ŁADNIE WYCHODZI :) cieszę się, że jesteś, obserwuję Cię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Bardzo mi miło. Oczywiście zapraszam do odwiedzin :)

      Usuń
  6. Kochana, cieszę się, że wróciłaś tutaj! :))) Czekam z niecierpliwością na kolejne prace!

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka jest super!Mnie media nie lubią..stoja na półce i dziwnie na mnie "patrzą" :D
    Czasem trzeba sobie wszystko poukładać ..ja również przechodziłam ostatnio przez to samo..Fajnie ,ze nam się udało wrócić :)))
    Pozdrawiam cieplutko,
    xxx

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti