niedziela, 17 marca 2013

Droga

Dzień dobry, kochani!

Dziś będzie artdżurnalowy wpis na polkowe wyzwanie pt. Droga. Ponieważ zbliża się Wielkanoc, która jest dla mnie najważniejszym wydarzeniem w roku, podeszłam do motywu drogi w kontekście religijnym, z resztą po to mam swój niezwykły kajecik, nie? :) 

Tekst pochodzi z Ewangelii wg. św. Jana (14,6):
Ja jestem drogą i prawdą, i życiem. 
Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej 
jak tylko przeze Mnie.


Dziękuję za odwiedziny. Życzę Wam dobrej niedzieli.
Ściskam xoxox
frutti

7 komentarzy:

  1. Ciao carissima Frutti...
    Bello...Bellissimo ^--^...
    kisses Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna praca i jednocześnie fajna interpretacja tematu :)

    Zapraszam także do naszego wyzwania art journalowego w Craftowym Ogródku, które trwa tylko do 24 marca do godziny 23:59 :) Śpiesz się, bo nagrodą jest bon do wykorzystania w sklepiku Mixed Media Place :)

    Szczegóły tutaj, zapraszam: http://craftowyogrodek.blogspot.com/2013/03/wyzwanie-art-journal-w-craftowym-ogrodku.html

    Pozdrawiam,
    Goga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Czekam na następne pokrzepiające ducha wpisy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zrobiona stronka z akcentem na to co dla Ciebie ważne :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti