wtorek, 11 września 2012

Niezwykły art dżurnal

I w końcu jest! Nowiuśki, nowiusieńki art dżurnalowy kajecik! Ten będzie niezwykły, gdyż postanowiłam, że wszystkie strony będą związane z relacją pomiędzy mną a Bogiem. Taka myśl przyszła mi do głowy podczas mojej pielgrzymki do Częstochowy. Stwierdziłam, że dobrze będzie zebrać te wszystkie słowa i myśli nagromadzone podczas wędrówki - art dżurnal, a właściwie art dżurnalowy pamiętnik zdaje się być najlepszą formą. Kilka takich wpisów już było, np. tu i tu i tu też i jeszcze tu - i właśnie one były najpiękniejsze, najprawdziwsze, bo płynęły z potrzeby serca. 
Oto okładka:

Przód:

Tył:

Zbliżenia na szczegóły:


Paleta kolorystyczna zaczerpnięta z Art Piaskownicy:

Dziękuję za odwiedziny. Mocno Was ściskam xoxoxo
frutti

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ta okładka i z niecierpliwością czekam na kolejne odsłony wypełnianego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your cover is lovely. I like the colours.
    Carol

    OdpowiedzUsuń
  3. Paleta super wyrazista i dla mnie przez to trudna- a Ty zrobiłaś te okładki tak delikatnie i ślicznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam!!!!! nigdy się nie odważyłam na taką formę, a twoja realizacja jest świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! zapowiada się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Czekam na duchowa ucztę!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti