środa, 15 sierpnia 2012

Najlepszy urlop na świecie

Witajcie moi mili! 
Mój urlop niestety dobiegł już końca, jestem z powrotem w domu. To były moje najlepsze wakacje w życiu - wstyd się przyznać, ale jedyne jakie miałam w przeciągu ostatnich 4 lat. 
Pierwszy tydzień przeminą mi na pielgrzymowaniu do Częstochowy w malutkim gronie nieco ponad 70 uczestników. Widoki były przecudne:




W tym miejscu była najpiękniejsza Msza Święta:


Z założenia mieliśmy iść o chlebie i wodzie - nikt nie wspominał, że po obfitym śniadaniu i kolacji :P


Mój ulubiony Kościół Św. Idziego, cały z drewna, stary jak świat:


I najbardziej inspirująca osoba jaką znam - o. Edward Konkol:


Wyszłam trochę do ludzi, poznałam fajne dziewuchy:


Podpisałam się na krzyżu:


Jeden z najmłodszych uczestników naszej wyprawy na Jasną Górę najwyraźniej się troszkę zmęczył:


I nareszcie cel naszej wędrówki:

Wszystkie zdjęcia dzięki uprzejmości pana Tadeusza z Kodak Express w Białymstoku.

Drugi tydzień spędziłam nad morzem. Wypoczęłam, zregenerowałam siły :)


Pogoda dopisała także poplażowałam sobie nieco:


Każdego popołudnia chodziłam z ukochanym na spacery brzegiem morza:


Z koleżanką się naplotkowałam:


Była podróż statkiem:


jak również wizyta w fokarium:


I wygłupy z moją ulubioną siostrą, która na szczęście jest jeszcze na tyle mała, że się nie wstydzi radosnego hasania, tańczenia i przytulania w miejscach publicznych:


To by było na tyle, mam nadzieję, że Was nie zanudziłam za bardzo :) Zapraszam do odwiedzin jutro,  ruszę z publikacją bardziej scrapowo-manualnych zdjęć.
Ściskam i życzę dobrej i spokojnej nocy.
xoxox frutti

9 komentarzy:

  1. Ciao
    Quando sui blog vedo pubblicate delle fotografie le guardo con molta attenzione perche' vedo cose e persone in luoghi che non ho mai visitato. Nelle foto che hai pubblicato ci sono paesaggi bellissimi e si capisce quanto questa vacanza ti sia piaciuta.
    a presto Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciao Ada, vedo che tu capisci tutto quello che io ho scritto:) Infatti questo post e della mia vacanza favorita. E stato fantastico. Sono tornata proprio la scorsa settimana.
      Grazie tante per visitare.
      A presto xoxox

      Usuń
    2. Ciao
      In verita' io non capisco la tua lingua e devo usare il servizio google traduttore altrimenti non potrei commentare piacevolmente con te.
      a presto Ada

      Usuń
  2. Super fotki, swietny reportaz. Mam nadzieje, ze sobie wypoczelas i nabralas sil na kolejne miesiace :) Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miałaś cudowny urlop! A ta pielgrzymka faktycznie magiczną trasą wiodła :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super- będzie co wspominać zimą : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacje miałaś kapitalne!!! Uwielbiam zamek w Olsztynie :) a i morza zazdroszczę :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wakacje i dla duszy i dla ciała :-)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti