czwartek, 16 sierpnia 2012

Morskie opowieści...

... to myśl przewodnia aktualnego UHK-owego wyzwania. Ponieważ drugi tydzień swojego urlopu spędziłam nad cudnym Bałtykiem, nie mogłam sobie odpuścić tego wyzwania. W ruch poszedł niewielki notes (10,5cm x 15,5cm) i materiały zakupione na warszawskim zlocie: 





Notes powstał na podstawie kursu autorstwa Arte Banale, której bardzo dziękuję, że zechciała się nim  podzielić. Co prawda moje dzieło ma kilka niedociągnięć, ale wszystkie udało mi się jakoś ukryć - najważniejsze, że z ogólnego efektu jestem całkiem zadowolona :)
Dziękuję za odwiedziny.
xoxoxo frutti

13 komentarzy:

  1. Ciao...
    ma che bello!!!!!!!
    Per me non ha difetti nascosti anzi e' fatto molto bene. Ottimi i colori ,le immagini dei pesci e l'uncinetto sul bordo. Le vostre carte sono bellissime e molto indicate ad essere lavorate...
    a presto Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ho trascorso cerca tre ore a questo lavoro - ma sono contenta di risultato :)
      Tante grazie per i tuoi tutti piacevole commenti - finalmente io ho un grande motivo per usare e leggere un dicionario italiano piu frequentamente. Grazie mille :)

      Usuń
  2. I wyszło super!
    Śliczny notes
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny notesik! Mnie ten papier podoba się do tego stopnia, że jak na razie nie mam odwagi go pociąć :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwagi:) Na pewno same cuda wyjdą spod Twoich rąk:)

      Usuń
  4. Notes prześliczny, ale przede wszystkim-Wszystkiego Naj- bo zdaje się dziś Twoje święto-całuski : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję bardzo! Skąd wiedziałaś?

      Usuń
    2. No szczerze to ze SP : )

      Usuń
  5. Ciao
    Ti ringrazio molto per il commento...
    Mi devi scusare ma non riesco a capire quale sia il tuo nome...
    a presto Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Frutti" e solo un sopranome. Non significa nulla.

      Usuń
  6. Świetny! To ogromna przyjemność oglądać twoje prace, wiedząc, że odrobinę cię zainspirowałam;)Pozdrawiam najserdeczniej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Notes wygląda obłędnie!! też musze skorzystac z tego kursu, bo rzeczywiście świetny jest! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti