niedziela, 1 lipca 2012

Zlot 2012

Jestem niesamowicie zadowolona, że miałam możliwość uczestniczenia w tegorocznym ZlocieByło cudnie! Spotkałam na żywo świetne dziewczyny, które dotąd znałam jedynie z internetowego półświatka, zakupiłam większą ilość materiałów, mediów i przydasi, a nawet poszczęściło mi się i to aż dwukrotnie w loteriach:) 
A tu kilka zdjęć (jakość nie najlepsza, ale nie ma co się cudów spodziewać po aparacie w telefonie).
Widok ogólny:

Wyczytywanie zwycięzców konkursów i loterii:

Odbieranie nagród:

A tu radosna Jaszka się do mnie uśmiecha:

I jeszcze jedno - przechwycone od Guriany - ja i Finn dyskutujemy o mediach i artdżurnalowaniu, tak na dowód, że na imprezie byłam osobiście:

Mam nadzieję, że wszystkie dotarłyście bezpiecznie do swych domów. Do zobaczenie za rok, kochane:) 
Mocno ściskam
xoxox frutti

2 komentarze:

  1. Oh wow, powiedz jak Ci sie poswiecilo, co wygralas? :) I pochwal sie przydasiami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że Cię poznałam! :)) I czekam na pracę z tym przecudnym stemplem, Szczęściaro! :))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti