poniedziałek, 2 lipca 2012

Zawieszka

Pomimo, że na przyjazd do Warszawy zdecydowałam się niemalże w ostatniej chwili, udało mi się zrobić kilka prac specjalnie na zlotowe konkursy. 
Zawieszki na do kreatywnego kącika początkowo nie miałam w planach, natchnęła mnie tekturowa metka od bluzki w okrągłym kształcie z nitowaną dziurką - czyli perfekcyjna baza pod projekt. Obkleiłam ją skrawkami różnorodnych papierów, dodałam znaczki, kawałeczek juty,  oraz wydrukowany hiacynt.


Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie,
xoxox frutti

6 komentarzy:

  1. ej! nie widziałam tego na żywo!! buuuu! ale piękne jest niemożliwie!! strasznie się cieszę, że Cię poznałam - niesamowicie cudowna z Ciebie osóbka i nieziemsko piękna! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuszko, ta zawieszka została oddana na konkurs, dlatego jej nie pokazywałam. Ja też się cieszę, że Ciebie poznałam - najbardziej byłam zaskoczona, że nie jesz słodyczy, tylko mięcho, bo jak już Ci mówiłam po Twoich pracach sądziłam, że ty się żywisz jedynie watą cukrową :) Do zobaczenia za rok, mam nadzieję.

      Usuń
  2. I Pan Hiacynt (?) prezentuje się cudnie...A i moje ulubione Twoje zdjęcie jest na portalu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudenko :) Uwielbiam znaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :)) Śliczna zawieszka - piękny kolaż i już wiem też, że znaczek jest oryginalny :)). A nawiązują do posta Anuszki to mam takie SAMO zdanie :)) Twoja delikatność, skromność i uroda są powalające :)). A w ogóle, to mam do Ciebie Frutti szczególny sentyment (chyba już o tym pisałam), bo byłaś pierwszą osobą, która zostawiła komentarz na moim blogu (poza tymi zostawionymi z musu przez DT). Dziękuję !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pojęcia, że zostawiłam u Ciebie komentarz jako pierwsza! Prawdziwy talent to bije na kilometr - także nic dziwnego, że go wyhaczyłam z otchłani Internetu :) Pozdrawiam i do szybkiego zobaczenia.

      Usuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti