niedziela, 22 lipca 2012

Sukienka

Na blogu Craft Artwork trwa wyzwanie polegające na stworzeniu pocztówki, której główną ozdobą ma być sukienka. Zrobiona przeze mnie praca zawiera moje pierwsze ATC (choć nie do końca chyba można tak to nazwać ze względu na nietypowe wymiary - wtedy jeszcze nie wiedziałam, że są z góry określone), które od razu planowałam kiedyś przerobić na kartkę, albo notes - dziś zdarzyła się ku temu okazja. 



Dziękuję za odwiedziny i liczne komentarze pod poprzednim postem. 
Pozdrawiam serdecznie.
xoxox frutti

8 komentarzy:

  1. te malutkie kwiatki są przecuudne, śicznie całość "uszyłaś"

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka ... kolorystyka mi się podoba ... świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, śliczna sukienka, a kwiatuszki na niej po prostu genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie był założyła taką sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka super, w moim ulubionym kolorze:))

    Przeglądam zaległości..i nie wierze ,ze byłyśmy w Warszawie na zlocie i się nie spotkałyśmy:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam! No cóż, wielka szkoda. Może będzie nam dane przy następnej okazji? Pozdrawiam cieplutko xoxox

      Usuń
  6. Śliczne kolorki i sukieneczka- u mnie z,, pierwszym ATC " było podobnie-( rozmiar) a jaka byłam z niego zadowolona..

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti