czwartek, 19 lipca 2012

Kartki

Cardmapka # 9 śniła mi się po nocach. Musiałam, po prostu musiałam się z nią zmierzyć! 


Na pierwszy rzut oka wydawała mi się dość trudna, ale okazało się, że praca nad jej interpretacją to prawdziwa przyjemność i błogi relaks. 



Ta mapka tak mnie rozkręciła, że od razu zabrałam się za następną.


Obydwie kartki przyozdobiłam ręcznie polakierowanymi motylami, przy powiększonym zdjęciu widać jak się delikatnie mienią. Przy okazji chciałabym podziękować mojemu lubemu za wypożyczenie mi sprzętu (aerografu, sprężarki i innych akcesoriów) oraz fachowe porady na temat technik aplikowania lakieru oraz mieszania mikstur.



Dziękuję za odwiedziny. Życzę dobrej nocy.
xoxox frutti

19 komentarzy:

  1. Świetne !! :)) Ten papier jest fantastyczny ! Stemplowanie, lakierowanie i chlapanie - super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne - papier na pierwszej rewelacja, fajne motylki. Rewelacyjne stemple na drugiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie sobie poradziłaś z tą mapką, mi przy niej prawie krew z nosa poszła :/ Zestawienia kolorów przecudne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miziu, widziałam Twoją kartkę, jest cudna:)

      Usuń
  4. Mapka nie wydaje się łatwa, ale poradziłaś sobie świeeetnie!
    Ta druga bardzo mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są prześliczne, takie lekkie, cudowny klimat stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, takie lekkie te kartki, ja nie umiem się odnaleźć w takich mapakch, a Tobie wyszło pięknie.

    P.S. Twoje profilowe zwala z nóg ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu profilowym widnieje moja twarz, ale jest oczywiście wystylizowana. Na co dzień tak nie wyglądam :)

      Usuń
    2. domyśliłam się :D

      Usuń
  7. Oby dwie są boskie! Papiery sody juz jakiś czas u mnie leżą i nie mam na nie pomysłu (a może mi ich szkoda?) ale ty wykorzystałaś je świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zawsze szkoda nowych papierów, ale po zakupie kolekcji Sodalicious obiecałam sobie, że od razu się za nie zabiorę. Są świetne, jak dotąd moje ulubione :)

      Usuń
  8. Ile detali! Genialna :) A papiery przecudne! Nowy nabytek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papiery kupiłam podczas warszawskiego zlotu :)

      Usuń
  9. rewelacja!!! :) nie sądziłam, że ta mapka wyda się trudna :D świetnie ją rozgryzłaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne obie, a jak pięknie u Ciebie prezentują się te papiery : )

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti