sobota, 14 lipca 2012

Kartka w zieleniach oraz gorzkie żale

Dziś pokażę Wam moją ostatnią pracę - brokatową kartkę - przygotowaną specjalnie na zlotowe konkursy. Jej sfotografowanie okazało się nie lada wyzwaniem, dla mnie ten odcień zieleni, podobnie jak fiolet z resztą, jest niesamowicie trudny. Papier stanowiący tło dostałam kiedyś od mojej ukochanej Karoli jako bożonarodzeniowy prezent, natomiast obrazek umieszczony w centrum od Sylwii-eR, dziękuję dziewczyny xoxox.



Aż wstyd się przyznać, ale jeszcze nawet nie rozpakowałam swojej torby ze zlotowymi zakupami, przekładam ją tylko z kąta w kąt bo prawdę mówiąc scrapowanie to ostatnia rzecz o której teraz myślę. Niespodzianek i innych atrakcji miałam w ostatnim czasie co nie miara, bo to rura pęka i woda leci zalewając bezlitośnie sufit i ściany mojego mieszkania, to znów niezapowiedziana wizyta w szpitalu bliskiej osoby, nie mówiąc już o gradobiciu stulecia, podczas którego o mało nie umarłam ze strachu siedząc w samochodzie i czekając kiedy w końcu szyba się roztłucze od uderzeń niebotycznych kulek z lodu. Mam nadzieję, że to już koniec czarnej serii. Może nadchodzący tydzień będzie dla mnie łaskawy i uda mi się nieco zrelaksować podczas scrapowania. 
Dziękuję wszystkim za odwiedziny i wszystkie ciepłe słowa, które mi zostawiacie. 
Ściskam xoxox
frutti

7 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka !! Mam nadzieję, że "czarna seria" już się skończyła :)) i znajdziesz dużo czasu, aby zachwycać nasze oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję! Ale dziś znów pech sprawił, że rano skaleczyłam się nożem w palec podczas krojenia chleba :/

      Usuń
  2. Śliczna jest ta kartka, kolor zielony to jeden z moich ulubionych :)
    Mam nadzieję, że pech szybko Cię opuści!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudna- jak tym ptaszkom pięknie w zieleni i jak świetnie wykorzystałaś obrazek.Pozdrawiam serdecznie- po wszystkich złych chwilach- te dobre są jeszcze piękniejsze : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna - cudna zieleń, śliczne ptaszki i jeszcze brokat pięknie się skrzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka świetna i mam nadzieję, że te wszystkie czarne chmury już się rozwiały!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti