niedziela, 10 czerwca 2012

Ostatni wpis

Witajcie moi mili. Dziś chciałabym się z Wami podzielić kolorowym wpisem, który zapełnił ostatnią pustą stronę w moim artdżurnalowycm kajeciku. Jego wykonanie sprawiło mi dużo frajdy, przede wszystkim dlatego, że jest o moim ukochanym mikro-domku, który po prostu uwielbiam. Poza tym miałam okazję obcować z przeróżnymi mediami oraz wykorzystać od dawna gromadzone skrawki papierów, których zawsze żal mi wyrzucać nawet jeżeli to gazeta bądź wycinki z czasopism. 


Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie - wkrótce zaprezentuję okładkę mojego artdżurnala. 
Pozdrawiam cieplutko 
xoxo frutti

6 komentarzy:

  1. ale świetny wpis! cudne są te domki :)
    co do skrawków papieru, to też mam problem, żeby ich się pozbyć, taki ze mnie typowy chomik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudny kolażyk Ci wyszedł :)) Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne domki, wesołe kolorki, świetny wpis. Uściski :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Domki, domki! :D Uwielbiam je... piękny wpis, piękne wykorzystanie skrawków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne - jakieś takie bardzo optymistyczne- może przez te kropki i nutki na ,,elewacji" środkowego ?

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti