wtorek, 26 czerwca 2012

Ogłoszenia

Od początku tygodnia o niczym innym nie myślę tylko o sobotnim Zlocie w Warszawie. Bilet zakupiony, prace konkursowe w toku, walizka (prawie) spakowana - czyli wszystko tak jak być powinno:) Kto jeszcze się wybiera? 


Chciałabym również wspomnieć o moim wyróżnieniu w recyklingowym wyzwaniu na Kreatywnym Polu. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wspaniałą zabawę i za wszystkie ciepłe komentarze, które znalazłam pod moją zwycięską pracą - jest mi z tego powodu niezwykle miło.


A na koniec smakołyk dla tych, którzy lubią artdżurnalowanie :) U Czekoczyny ostatnia i według mnie najlepsza część candy. Można wylosować artdzurnalowy kajecik wykonany przez artystkę wedle wytycznych zwycięzcy. Ja jak zwykle jestem opóźniona i o mały włos nie przegapiłam szansy zapisania się (zapisy trwają do 27.06)


To tyle na dziś. Mam nadzieję, że zobaczymy się na Zlocie :)
Ściskam mocno i pozdrawiam gorąco :)
frutti

2 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia i zazdroszczę Zlotu! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Również gratuluję - zasłużone wyróżnienie, bo praca była niezwykła :-). Ja również wybieram się na zlot i nawet się denerwuję..., bo będę na warsztatach u FInn i nie wiem czy sobie poradzę i denerwuję się też dlatego, że jestem nieśmiała, a chciałabym poznać kilka osób osobiście.. :)). Do zobaczenia !!! :-))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti