wtorek, 15 maja 2012

Weekendowe zajęcia

Pierwotnie w planach na długi weekend majowy miałam rowerowanie do upadłego, słodki odpoczynek i oczywiście niekończące się scrapowanie w zaciszu mojego mikro-mieszkanka, w którym niestety zawsze przebywam o wiele za krótko. Jednym słowem same przyjemności. Jednak jak wiadomo, życie weryfikuje, los nie zawsze nas rozpieszcza dając nam cukierki w postaci spełnienia marzeń. 
Udało mi się jedynie śmignąć na rowerze dwa razy (choć lepiej tyle niż w ogóle).  Ale nawet tak niewielka ilość przejażdżek wystarczyła do złapania pierwszej rowerowej opalenizny "na rolnika" - żeby nie być gołosłownym załączam zdjęcia:


Co do odpoczynku, to załapałam się na jednego grilla:


Jeżeli chodzi o scrapowanie, to tu był mały poślizg :P Swoje plany musiałam przełożyć o cały tydzień i w sumie dobrze, bo dzięki temu miałam okazję zmierzyć się z nieziemsko inspirującym wyzwaniem, rozpoczynającym urzędowanie Kolorowego Ptaka w drużynie projektowej Scrapujących Polek w dziale AA/MM. Wedle wytycznych należało zalterować mapę (państwa, miasta, metra, itd.), a ściślej mówiąc użyć jej jako tła do dowolnego projektu i zastosować dowolne media. Dla mnie mapa posłużyła jako tło do adtdżurnalowego wpisu: 


Użyte przeze mnie media to: kawa rozpuszczalna, farby akrylowe, tusz, liquid pearls, lakier do paznokci, lakier do włosów z brokatem oraz cienkopisy (chociaż nie wiem czy i one się zaliczają). Trochę poszalałam :P


Kolorystycznie mój wpis pasuje do aktualnego wyzwania w Art Piaskownicy, także i tam go posyłam.

Dziękuję Kochani za odwiedziny. Ściskam Was mocno.
xoxox frutti

6 komentarzy:

  1. Wpis idealny! A słonko Cię nieźle strzaskało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis! A ta opalenizna.... Teraz długie rękawiczki i z odkrytymi ramionami, to się wyrówna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehe, dziewczyny, ja co roku tak samo wyglądam :) Jako ciekawostkę dodam, ze nogi wyglądają podobnie :P Skóra już mi zeszła, także kolory się nieco wyrównały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis, a jeszcze lepsza opalenizna ! :-)))) hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Opalenizna wpisuje się w klimat Euro....Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie scrapy są dla mnie niedoścignione :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti