niedziela, 22 kwietnia 2012

Marzenia...

... choć nie zawsze się spełniają, według mnie robią w naszym życiu wiele dobrego - odprężają, dają punkt zaczepienia, pozwalają iść dalej naprzód, pomagają odnaleźć liche światełko nawet w najczarniejszą noc. 
W tym tygodniu na Scrapujących Polkach marzenia właśnie są na warsztacie. Ankan proponuje wykonanie wpisu o tytule: nie bój się marzyć. Poniżej moja interpretacja:


Na dziś to wszystko - następne wpisy za tydzień (muszę przyznać, że nie mogę się doczekać długiego weekendu - nascrapuję się wówczas za wszystkie czasy :) 
Trzymajcie się cieplutko moi mili.
Pozdrawiam,
xoxox frutti

7 komentarzy:

  1. Jest jakaś magia w tym wpisie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mglisty klimat, nawet senny :) bardzo mi się Twoja interpretacja podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już pisałam,że obłędny...Ja też czekam na majówkę- z tego samego powodu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpis jest cudowny ! Aż ciarki mi przeszły, a to znak, że zrobił na mnie wrażenie ! Ja niestety nic nie zrobię w długi weekend, bo wyjeżdżam do rodziców i nawet dostępu do internetu nie będę miała :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przystanęłam na chwilę przy tym wpisie... Piękny jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna interpretacja i mimo wszystko optymistyczna :)
    Życzę Ci udanego i bardzo twórczego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti