niedziela, 29 kwietnia 2012

La notte

        Quando arriva la notte, la notte
        e resto sola con me
        la testa parte va in giro...

        Kiedy nastaje noc i jestem sama
        moje myśli wyruszają by krążyć w koło...



Tekst w moim artdżurnalowycm wpisie (wersja polska to moje nieporadne tłumaczenie) pochodzi z piosenki La notte, która została zaprezentowana  na tegorocznym Festiwalu Piosenki Włoskiej w Sanremo przez Arisę:


Praca leci do Scrapjących Polek na aktualne artdżurnalowe wyzwanie.
To wszystko na dziś, ale już jutro podzielę się z Wami kolejną pracą, także zapraszam gorąco do odwiedzin.
Pozdrawiam cieplutko,
xoxox frutti

3 komentarze:

  1. Wow, niezwykła praca! Podziwiam kompozycję i pomysł... Piękna piosenka...

    OdpowiedzUsuń
  2. ehhh ja się spóźniłam :/ niby pamiętalam, wiedziałam... chciałam się zabrac a tu już po terminie! masakra!

    ale ja nie o tym powinnam ;)
    świetna strona!
    brak głowy mi się bardzo podoba.
    piosenka też.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stronka ! Te dłonie idealnie zakrywające twarz.. ;-)) i piękne słowa.. Dzięki :))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti