środa, 2 listopada 2011

Urodzinowa wymiana

Jakiś czas temu brałam udział w ATeCiakowej wymianie zaproponowanej przez Matildę. Ponieważ zabawa została zorganizowana z okazji urodzin inicjatorki, tematem było "urodzinowe życzenie." Oto moja interpretacja tematu:



Aby zabawa była jeszcze bardziej fascynująca, do ATC należało dołączyć: coś niebieskiego, coś okrągłego, coś wyciętego i coś dobrego. Ja spakowałam do paczki następujące fanty: szatynową tasiemkę w szafirowym kolorze, garstkę okrągłych koralików, perełek i cekinów, własnoręcznie pomalowane i powycinane metaliczne motyle w kilku rozmiarach oraz torebeczkę przepysznej różanej herbaty.


Moją parą do wymiany była wszystkim doskonale znana Ankan; dostałam od niej wspaniałe ATC, które zobaczyć można tutaj, oraz paczkę pełną fajnych fantów. Dziękuję za wspólną zabawę :)
To wszystko na dziś. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko w ten chłodny wieczór.
xoxox frutti

5 komentarzy:

  1. Przecudne ATC! Dzięki za udział w zabawie :)) No to chyba mogę zrobić podsumowanie :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dziękuję :) Czekam na podsumowujący post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ATC jest cuuudne!!!
    Takie delikatne, lekkie :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięęękneeee!!!! Zazdroszczę Twojej wymiankowej parze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wymiankę i te wszystkie cudowności :* Jeden z motylków już znalazł miejsce na mojej pracy - zdjęcia ukażą się lada dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti