piątek, 14 października 2011

Notes...

    ...ten dostałam jako dodatek reklamowy do pewnego szkolenia, w którym uczestniczyłam kilka miesięcy temu. Ponieważ nie wydawał mi się nazbyt atrakcyjny, od razu postanowiłam poobklejać jego pospolitą okładkę. Łatwo powiedzieć - trudniej zrobić. Walał się po mojej szufladzie od dłuższego czasu, ale na szczęście wykrzesałam z siebie odrobinę sił i weny, aby ostatecznie zabrać się do jego przyozdabiania.
     Motyw pawiego pióra wykorzystany przeze mnie w ostatniej pracy bardzo mi się spodobał; poszłam więc o krok dalej i umieściłam całego pawia na gratisowym notesie. Oto rezultat:



     Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam cieplutko.
xoxo frutti

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam piorka :) Nie ma to jak recycling! Tez wlasnie dostalam jeden notes i tylko czekam na jakies wyzwanie AA/MM zeby cos wykombinowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny! motyw pawia jest cudowny! mam nadzieję, że jeszcze nie raz do niego powrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolorki! Kocham blue :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Fantastyczny jest!!!
    Forma, kolory i paw... coś pięknego :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, dziękuję Wam:) Nie spodziewałam się aż tylu pozytywnych komentarzy

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti