sobota, 22 października 2011

Dżurnalomania

     Niezmiernie się cieszę, że w końcu odważyłam się założyć własny kajecik, w którym mogłabym przechowywać odpowiednio oprawione przemyślenia. Początkowo myślałam, że dżurnalowy wpis będzie pełnił funkcję ekspresowego wyżycia się jeżeli chodzi o moje zapędy artystyczne. Prawda jest taka, że art dżurnal  jest tak samo czasochłonny jak każda inna forma, z którą jak dotąd miałam styczność. 
      Najpierw chciałabym Wam pokazać moją interpretację tematu: wzory i wzorki zaproponowanego przez Tusię na portalu Scrapujących Polek. Poznajecie bohaterki wpisu?


     Następna strona nosi tytuł: w górę i w dół i też wędruje do Scrapujących Polek. Niestety kartka ta nieładnie się pofalowała na skutek przypadkowego zalania wodą (wiem, niezdara ze mnie).


     Ostatni wpis jest odpowiedzią na zabawę kolorton organizowaną cyklicznie w Art Piaskownicy. Tym razem posługujemy się pastelami: miętą i kremem. Wykonanie takiej pracy okazało się dla mnie niezwykle wymagające, gdyż okazało się, że w swoich zbiorach nie posiadam ani grama papieru w tych kolorach, tak więc musiałam zadowolić się farbami. 


     To już wszystko na dziś. Pozdrawiam Was cieplutko. 
xoxoxo frutti

13 komentarzy:

  1. Oooo, masz widzę rękę do journalingu...

    OdpowiedzUsuń
  2. JUż podziwiałam na Polkach! Niesamowicie się rozkręcasz :) Czekam na więcej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne!!! a motyw z zalaniem - widocznie tak musiało być :) ma to swój urok!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też jestem pod wrażeniem... Świetny zeszycik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!!! Boskie wpisy!!!
    Jestem nimi zachwycona :D
    Te formy, kolory, dodatki... miód :D
    No i podejście do tematów... rewelacja :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny jest! kobiety mnie oczarowały, a ostatni wpis trafił do mnie tekstem i moimi kochanymi kolorami :)
    fajnie, że do Ciebie trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace!

    Serdecznie dziękuję za odwiedziny oraz miłe słowa. Pozdrawiam ciepło i posyłam uściski.

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, dziękuję Wam bardzo za przemiłe komentarze. Wiele dla mnie znaczą, tym bardziej, że to moje absolutne początki w sferze art journalizmu. Jesteście wspaniałe!
    xoxox mocno ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny efekt wyszedł z tymi farbami =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutely adorable journal pages I must admit! Well done!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię wszelki przelewanie emocji na papier- a już szczególnie w art journalach :)
    Ciekawe jest to jak bardzo zróżnicowane (stylowo) prace robisz :)

    pozdrawiam
    Jasz

    OdpowiedzUsuń
  12. cieszę się, że odezwałaś się na Collage Caffe, bo im dalej w las (blog), tym ciekawiej. :))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti