niedziela, 18 września 2011

Scraplift

     W Art Piaskownicy trwa zabawa w liftowanie pracy Melle Severine. Nigdy nie próbowałam swych sił w liftowaniu scrapów, ale najwyraźniej przyszedł czas i na to. Poniżej moja interpretacja:


     Jak widać nie żałowałam farby - nałożyłam grubą warstwę za pomocą plastikowej szpatułki, schło chyba cztery godziny, ale za to uzyskałam ciekawą fakturę :)



     Ponieważ powyższy layout zawiera trzy zdjęcia, guzik i kawałek sznurka oraz napisy, zgłaszam go również na aktualne wyzwanie do Scrapujących Polek.
     Mocno ściskam.
xoxox frutti

4 komentarze:

  1. Warto było poczekać te 4 dłuuuugie godziny, bo wyszło bardzo efektownie. Piękne zdjęcie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny scrap!!!
    Świetna, dynamiczna kompozycja :)
    No i te kolory i dodatki... rewelacja :D
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti