środa, 7 września 2011

Rozetka...

     ...to motyw przewodni nowego wyzwania opublikowanego w dziale kartek na Scrapujących polkach. Oprócz rozetki należy użyć jeszcze jednego okrągłego elementu. Ja zastosowałam papier z nadrukowanymi kółkami w cudnych, jesiennych barwach - otrzymałam go w prezencie od mojej najfajniejszej siostry, która przywiozła mi go aż z Finlandii! Przez kilka lat leżał w teczce, bo szkoda mi było go zaczynać, ale jak widać przyszła na niego pora. Ja mam tak prawie ze wszystkimi materiałami - najzwyczajniej muszą odczekać swoje zanim zostaną do czegoś wykorzystane. 



     Pozdrawiam cieplutko,
xoxo frutti

7 komentarzy:

  1. Śliczne kolory i bardzo udana kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zgadzam się- świetne kolorki! Super karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna.Dobre zestawienie i pomysł .Bardzo mi się podoba.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie mi się podoba!!!
    Jej forma i kolory- coś pięknego :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Najfajniejszej siostry, to mi sie podoba B)

    OdpowiedzUsuń
  6. @ Karola - miło mi, że w końcu tu do mnie trafiłaś na stałe :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti