poniedziałek, 12 września 2011

jesienny layout

    Świat w około zmienia swoje barwy; coraz więcej żółci, brązów i czerwieni. Suche liście i gałązki szeleszczą pod stopami melodyjnie. Coraz chłodniejsze ranki i popołudnia spowija wilgotna mgła. Czas odszukać i wyciągnąć z dna szafy swetry, płaszcze, szale. Jesień zbliża się wielkimi krokami...




     Uwielbiam jesień, bo to najładniejsza pora roku; jej kolory inspirują nieskończenie. 




      Mam wrażenie, że komponowanie scrapów niezbyt mi wychodzi; prawie z żadnej pracy nie jestem zadowolona, bądź mam mieszane uczucia. Ale prawda jest taka, że ich tworzenie sprawia mi ogromną frajdę, także raz na jakiś czas muszę spróbować swoich sił także w tym polu. Layout leci do Scrapujących Polek na aktualne wyzwanie niezwykle utalentowanej Elizy znanej jako 2:16 oraz na słoikową myśl #80 do Collage Caffe.
     Na koniec niespodzianka! W miejskim parku oprócz jesiennych liści natknęłam się na tropikalną pomarańczę: 


Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego wieczoru :)
     xoxox frutti

8 komentarzy:

  1. Oj, Kochana.. to pierwsze zdjęcie jest re-we-la-cyj-ne!!! :D
    No i scrap też całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ogromnie mi miło, że skusiło cię moje wyzwanie.
    uroczy jesienny klimat stworzyłaś w tym poście.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj Frutti-dziękuję za miłe słowa i odwiedziny.Masz cudne zdjęcie w avatarku ;].Piękny LO,ja uwielbiam jesień i jej kolory-a czapki to już w ogóle kocham ;] serdeczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe fotografie a scrap fantastyczny. Świetne kolory!Dziękuję za odwiedziny na bogu i miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, jesienne zdjęcia! A scrap też świetnie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny scrap!!!
    Pięknie skomponowany :D
    Stemple i motyle... miód :)
    Cudne zdjęcia!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny scrap i jeśień na tych zdjęciach piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. a wiesz, że ta praca też by do Słoika pasowała?
    na przykład do tego:
    http://collagecaffe.blogspot.com/2011/09/soik-na-mysli-80.html

    albo do tego:
    http://collagecaffe.blogspot.com/2011/10/soik-na-mysli-85.html

    co ty na to? wrzucamy?

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti