niedziela, 21 sierpnia 2011

Stemplowane mądrości

     Już pewnie każda polska scraperka wie, że wraz z początkiem sierpnia ruszyło na Craft Artwork'u nowe wyzwanie polegające na wykonaniu pięciu monochromatycznych tagów. Jako pierwszy trafił na  taśmę zielony, później czerwony, a teraz niebieski. Dwa pozostałe kolory jeszcze nie są znane. 
     Ja dołączam do zabawy dopiero teraz (ostatnio jakaś opóźniona jestem - oczywiście z przyczyn mojego połowicznie odtajnionego projektu ); tak więc zaczęłam swoją produkcję tagów od środka, niemniej jednak mam nadzieję, że uda mi się  nadrobić zaległości.


     Życzę dobrej nocy.
xoxo frutti

8 komentarzy:

  1. bardzo piękny ten tak.
    kocham błękit ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny tag, piękny odcień niebieskiego,
    no i tekst Reja- super!!...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem spóźniona.. zielony zrobiony, ale nie podlinkowany.. a reszta... oj, czeka... :)
    Piękny ten Twój tag.. Wyszedł trochę jak "królowa śniegu".. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny tag!!!
    Cudne tło :)
    No i cytat... rewelacja :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny! cudowne stemple i świetny cytat ;)

    zapraszam do siebie na małe candy

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny tag z wspaniałym cytatem!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti