poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Kobiecość

    Już wiem, że żyć bez scrapowania absolutnie nie mogę. Pomimo tego, że pracuję (fizycznie!!!) dłuuugie godziny nad moim secret prodżektem i po ciężkim tygodniu ledwie patrzę na oczy, nie rezygnuję z niedzielnej przyjemności obcowania z papierem i przydasiami. 
     Ogólnie jestem tak zmęczona, że od tygodni nie zrobiłam sobie ani makijażu, ani manicuru (a bardzo mi tego brakuje:) Dlatego też czuję się raczej jak Jożin z Bażin aniżeli stuprocentowa kobieta. A skoro kobiecości w moim życiu jak na lekarstwo postanowiłam chociaż poruszyć ten temat w moich błyskawicznych ATeCiakach:



     Pozdrawiam,
frutti xoxo

6 komentarzy:

  1. Aaaa boskie ateciaki!! Pierwszy mój ulubiony :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. kobiecość aż z nich kipi! piękne!
    coraz bardziej mnie ciekawi twój tajniacki projekt ;) mam nadzieję, że niedługo uchylisz rąbka tajemnicy. no i życzę Ci, żebyś miała czas i siły na manicure ;) buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! A pierwszy jest absolutnie zachwycający! Też jestem ciekawa co tak Cię pochłania... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 100% perfekcji
    pierwsza jakość
    wrażenia trwałe

    OdpowiedzUsuń
  5. Faaaajne. Ten pierwszy- bardzo! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To zielone rozmiar S :) jest fantastyczne

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti