czwartek, 18 sierpnia 2011

Błyskawiczne zaproszenia

     Moja koleżanka poprosiła mnie ostatnio o zrobienie zaproszeń urodzinowych dla trójki dzieciaków. Chociaż czasu mam niewiele z chęcią się zgodziłam. Jak widać prace są raczej niewyszukane (z resztą jak większość rzeczy, które teraz tworzę), ale jestem zadowolona z ostatecznego efektu. Najważniejsze jest dla mnie to, że podczas pracy nad zaproszeniami dobrze się bawiłam.



     Przy okazji zachęcam Was do wzięcia udziału w candy w UHK Gallery - rozdają fantastyczne papiery. Zainteresowanym radzę się pospieszyć, zostało niewiele czasu.


     Jeżeli jednak nie uda Wam się zapisać na cuksy do UHK, spróbujcie szczęścia u Flory.


     Na koniec przypominam, że Stempell and Kartoon też szykuje fajne fanty do rozdania.

     Życzę dobrej nocy.
xoxo frutti

2 komentarze:

  1. Jeju, uwielbiam Twoje motylki, ładniejsze od żywych! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti