sobota, 23 lipca 2011

Pięciominutowy tag

     Dziś mam do zaprezentowania bardzo prosty, mixed-mediowy tag utrzymany w letniej kolorystyce. Pomysł zrodził się w pięć minut, ale wykonanie zajęło nieco więcej czasu.



     Nieskomplikowane tagi lub proste ATC to jedyna forma twórcza, na którą obecnie mogę sobie pozwolić. Dzieje się tak dlatego, że obecnie pracuję nad niezwykle skomplikowanym projektem pochłaniającym całą moją energię. W związku z tym nie starcza mi już ani czasu, ani sił na robienie czegoś innego, a szkoda, bo pomysłów mam co nie miara. Zapewniam jednak, że w przeciągu kilku tygodni wszystko wróci do normy, i że nowe posty będą się pojawiały z większą częstotliwością. A póki co, proszę Was o trzymanie kciuków na powodzenie mojej tajnej operacji. Mocno ściskam,
xoxo frutti

4 komentarze:

  1. Tag jest wspaniały! I trzymam kciuki, żeby udało się zrealizować te pomysły,które kłębią się w głowie :) Póki co, zapisuje je gdzieś!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny! cudowne kolory!
    trzymam mocno kciuki za Twój tajny projekt :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti