niedziela, 3 lipca 2011

Letnie zajęcia

     Ostatnimi czasy pogoda nie zachęca do hasania na świeżym powietrzu. Szkoda, bo jest lato, więc powinno się korzystać i jak najwięcej czasu spędzać na dworze. W ciepłe dni lubię chodzić na spacery - po lesie, parku bądź osiedlu - ale koniecznie z lodami - takimi na patyku w polewie czekoladowej. Czasami biorę ze sobą aparat (zazwyczaj pożyczony, gdyż ja posiadam tylko taki w telefonie ): i utrwalam na zdjęciach to co mnie zainteresuje. Mój luby nazywa mnie wtedy fotoreporteriną :P




     Jednak chyba najwięcej przyjemności sprawia mi jazda na rowerze. Bardzo mnie to relaksuje i co najważniejsze pozwala nabrać dystansu do codzienności. Ale zdecydowanie najfajniejsze w jeżdżeniu jest to, że mogę spędzić miło czas z takim przystojniakiem. 


     Niestety ostatnio jest pochmurno i pada deszcz. Nie pozostaje więc nic innego, tylko scrapować przez długie godziny bez wyrzutów sumienia. Poniżej rezultat wczorajszej sesji twórczej:



     A Wy co lubicie robić latem? Pozdrawiam,
xoxo frutti

6 komentarzy:

  1. Haha tekst na scrapie za mocny ;) Czasem też go słyszę pod swoim adresem ;P Czy ja poznaję mapkę #3 I lowe scrap? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, layout jest wykonany wedle tej mapki. Jednak nie zgłaszam go na wyzwanie, ponieważ nie ma w sobie ani grama papieru ILS :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny scrap! I BARDZO ŁADNE zdjęcie! :)) A odnośnie lata, to ja lubię... jak mogę być w górach i łazić sobie po szlakach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasza 3letnia córka zajrzała mi przez ramię i woła, że tata tam jest pokazując na ekran ;)My też lubimy rowerowe wycieczki :) Śliczny scrap (mimo złotej myśli przystojniaka ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matilde - też bym chętnie spędziła wakacje na górskich szlakach.

    Asia - rower RULEZ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sesja twórcza baaardzo udana :):)
    a zdjęcia letnie czad!!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti