poniedziałek, 11 lipca 2011

ATeCiaki

     Dziś chciałabym Wam pokazać dwa ATeCiaki. Pierwszy wysyłam do Scrapujących Polek na mixmediowe wyzwanie, wedle którego należy wykonać jakąś pracę - z wyjątkiem kartki - stosując technikę postarzania. Mam nadzieję, iż moja praca jest wystarczająco vintage. 


     Jakby ktoś pytał - zastosowane przeze mnie media to: farby akrylowe, tusze, kawa rozpuszczalna, brokat oraz lakier do paznokci. Poniżej kilka zbliżeń:



     I jeszcze jedna - też powędruje do Scrapujących Polek, ale tym razem na wyzwanie do działu ATC. Temat jest lekki, łatwy i przyjemny, a brzmi on: znaczek pocztowy.




     I to już wszystko. Dziękuję za odwiedziny i wszystkie przemiłe komentarze. 
xoxoxo frutti

4 komentarze:

  1. uuuuaaaa, ale cudeńka!!! klimat nieziemski stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już na Polkach podziwiałam te cudne maleństwa :))

    OdpowiedzUsuń
  3. super prace, szczególnie wpadł mi w oko "znaczek pocztowy" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie ujęłaś temat znaczka.. Nietuzinkowo :) Baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti