czwartek, 23 czerwca 2011

O czym śnisz?

          Bodźcem do wykonania tej pracy było wyzwanie Montażowni zatytułowane "sen to jawa, jawa to sen". Myślę, że wiele osób śni i marzy o tym, by w ich życiu się po prostu układało - jak dźwięki w pięknie skomponowanej muzyce. I właśnie o tym sennym marzeniu jest moje ATC.



     Moje ATC nie zawiera ani grama papieru do scrapbookingu. Na tekturową bazę nakleiłam kartkę z wydrukowanymi nutkami, po czym całość pokryłam metalicznymi farbami akrylowymi w dwóch kolorach - srebrnym oraz miedzianym. Na wierzch odbiłam potuszowany stempelek- zawijasek, którego obecność na pracy stanowi jedyną wytyczną wyzwania.

     Życzę Wam dobrej nocy.

2 komentarze:

  1. Piękne ATC i interpretacja wyzwania :)
    Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne tło! No naprawdę prześliczne :))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti