piątek, 3 czerwca 2011

Majowe róże

     W prawdzie mamy już czerwiec, ale prace są jak najbardziej majowe. Pierwsze ATC jest mojego autorstwa - zostało wykonane na wymianę zorganizowaną przez Scrapujące Polki. Składa się one ze zwykłego papieru pomalowanego farba akwarelową. Inne zastosowane przeze mnie media to tusze, sypki brokat, lakier do włosów ze srebrnym brokatem oraz lakier do włosów bez brokatu - żeby akwarela się nie łuszczyła. Wiem, że praca bezpiecznie dotarła do celu, tak więc mogę już ją opublikować. Oto ona: 

 




     Moją parą do wymiany była Dorota, którą bardzo cieplutko i serdecznie pozdrawiam :) Dostałam od niej takie oto cudo, które od razu zawiesiłam nad biurkiem, bym mogła je nieustannie podziwiać :)


     I jeszcze zbliżenie na haft.


     Dorota zrobiła mi jeszcze jedną, fantastyczną niespodziankę. Do ATC dołączyła przepiękną, własnoręcznie wykonaną broszkę w kształcie róży. Z pewnością będę nią często ozdabiać swój codzienny strój :)


Dorotko, dziękuję Ci za wymianę!


2 komentarze:

  1. Очень красивый цветок в первой открытке.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za ciepły komentarz xoxo frutti